Influencerbloggen

Den stora influencer marketing-guiden 2020

Influencer marketing-året 2019 har inte riktigt kommit till sitt slut ännu, men det kan ändå vara tid att börja planera …

Läs mer

Nya emojis till iPhone släpps hösten 2019!

Emojis - ett av dom nya mänskliga och digitala sätten att uttrycka känslor. Emojis populäritet har ökat lavinartat dom …

Läs mer

Influencers förmåga att påverka ökar

Att influencer marketings själva grundpelare är att påverka (läs: influera) följare, konsumenter och branschaktörer …

Läs mer

Mät effekten av influencer marketing genom KPI:er

Vi har tidigare skrivit om resultat av influencer marketing som du kan läsa mer om på vår blogg – men i detta inlägg …

Läs mer

Återanvänd content från influencers

Ett av dom större problemen för e-handlare och andra varumärken online handlar om att skapa attraktivt content i egna …

Läs mer

6 tips för att tjäna mer pengar som influencer genom annonslänkar

Annonslänkar , adlinks och affiliatelänkar har länge varit ett framgångsrikt koncept för att du som influencer, …

Läs mer

Välkommen till Interlaced Influencers - Ebba!

Interlaced-teamet växer fort och idag välkomnar vi får nya Influencer manager, Ebba! Ebba har lång erfarenhet av …

Läs mer

Skatteregler för influencers

Vi har tidigare skrivit om Skatteverkets regelverk för skatt och influencers i ett separat inlägg, och tänker nu …

Läs mer

Den enkla trestegsraketen för att engagera som varumärke

Du har hört det sägas, skrivas och tatuerats. ”Content is king” . Du förstår. Det är viktigt, och du vet att riktigt …

Läs mer

Så fungerar adlinks och annonslänkar i sociala medier

Så fungerar adlinks och annonslänkar i sociala medier Så kallade annonslänkar och slarvigt men internationellt kallat …

Läs mer